Publicat în adevar, cheie, dragoste, iubire, luna, sinceritate, speranta, viata

Am închis ușa


O ușă-am închis azi, cu-aceiași cheie care
O deschisesem simplu cu arma din dotare,
Era de mult închisă, dar încă mai speram
Că se va repara, n-am să intru pe geam,

M-am agățat de fluturi, de puf de păpădie
Chiar și de-un fir de praf din inima pustie,
M-am agățat de stele spre Lună să pășesc
Am dăruit iubire, dar n-am să reușesc
Să-mi fac curat în viaţă, orice s-ar întâmpla,
M-ar distruge curentul ce bate dinspre ea,

Mi-aş pierde tot elanul, ceața m-ar năpusti
Şi-asta din vina mea, pentru că-n aceea zi
Am lăsat-o deschisă și ochii i-am închis,
Orice am încercat, scârțâia mai aprins,

Orgoliul ei de ușă cu balamale fine
N-a vrut să se deschidă mai larg și pentru mine.
Ce aş putea să-i cer? Când văd că nu-mi dă pace,
Cu sufletul din mine vrea zilnic să se joace,

Vrea doar săruturi calde şi mângâieri subtile,
Dar nu-i pasă-o secundă de sufletul din mine.
Deci am închis-o azi, pe veci aşa va sta
Nu am s-o mai deschid orice s-ar întâmpla.
Voi dărui iubire, la fel de pură chiar
Unor brațe deschise care nu-mi pun pe jar
Blândețea și iubirea, speranța și visarea
Vom găsi drum prin neguri, să-mbrățișam uitarea,
Pe jar numai minciuna vom pune-n orice zi
Pentru-a putea deschide drumul spre-a ne iubi.

 

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

