Publicat în dimineti, dragoste, iubire, sarut, soapte, zambila, zori

Sărutul zorilor


Sărutul zorilor vibrează, norii de ieri s-au risipit
Sufletu-n mine iar valsează, clipa-i mai lesne de trăit
Sărutul tău m
ă luminează, chipul tău inima-mi hrăneşte
Iubirea dintre noi tronează pe locu-ntâi și ne-mplinește
Ca o zambilă parfumată, un curcubeu plin de culoare
Ziua-mi va fi adevărată și toată plină de splendoare.

Cu-al tău sărut de dimineață o zi întreagă mă hrănesc…
Te aștept din nou în astă seară dragostea mea să-ți dăruiesc,
Să-mi spui iar șoapte de iubire, să îmi furi mintea, mă vrăjești,
Să mă îneci în fericire, repetând ce mult mă iubești.
Până la următorii zori, ce vor veni c-un alt sărut
Şi-n freamătul de primăvară, vom lua tot de la-nceput.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

