Publicat în adevar, adinc, blestem, broscuta rosie, bumerang, dorinta, inainte, iubire, juramint, minciuna, mingaieri, suparare, suspin, tradare, tristete, ura, vis, zambet, zbor

Am scris și eu o utopie


De ce nu pot? De ce n-aş vrea
să trec ușor?…Inima mea
nu poate-nghiții o minciună.
Chiar de nimeni nu poa’ să spună
Că m-a simțit…c-a fost doar „vis”…
Cu lux de-amănunte-am scris,
După ce m-am documentat…
Toți ați spus că-i adevărat…
Dar eu nu pot să m-odihnesc,
Am mințit și nu reușesc…
Mi-e somn, moțăi, dar nu adorm,
M-apasă-n suflet, mult, enorm,
Iar inima îmi e pustie.
Am scris și eu o utopie
S-alung din calea mea, departe
Un fost iubit, însă n-am parte
De liniște, cum am sperat
N-aş fi crezut, i-adevărat
Că voi simţi aşa ceva…
Dar asta este firea mea .
Mă simt față de voi datoare,
Tuturor vreau să-mi cer iertare!
De voi depinde tot acum,
Mai mult de-atât ce pot să spun?
Mă voi ruga la Dumnezeu
Să nu știți ceea ce simt eu.

 

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

