Publicat în adevar, dragoste, furtuni, indragostit, iubire, ploaie, soare, vise, vreme, zbor

Pe culmea norilor




Pe culmea norilor, visând
Ne-am cunoscut din întâmplare
În noaptea rece așteptând
Sărutul ce nicicând nu moare,
Speranța zilei însorite
Și curcubeul înflorit,
Ne-au încolțit adânc în minte,
Și inima ne-a răscolit

Pe culmea norilor, visând
Ne-am atins buzele fierbinți
În miez de seară, lin vibrând
Ne-am ieșit amândoi din minți
Ca doi nebuni îndrăgostiți,
De mână-n ploaia vrăjitoare,
Deși eram doar doi iubiți
Ce zburam printre nori spre soare.

Pe culmea norilor, visând
Vom aduna zborul curat,
Vom explora viața, valsând,
Doar ne iubim adevărat,
Nu avem teamă de furtună,
Nu avem teamă de săgeți
Vremea va fi mereu mai bună,
Noi ne iubim, voi nu puteți.

 

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

