Publicat în adevar, culoare, dimineti, dragoste, fericire, iubire, rouă, suferinta, suflet, viata

Hraneste-ti sufletul iubind !


De nu-ți e teamă de cuvinte,
Rostește-le atunci când simți
Că s-au statornicit în minte,
De vei tăcea, eu cred că minți.

De nu ai teamă niciodată
Pe boltă Luna să privești,
Încearcă dragostea curată
Din suflet să o dăruiești!

Nu te grăbi în afirmații
De știi că mâine nu-i asa,
Degeaba azi faci exclamații
Ce mâine-n zori vor dispărea.

De-ai mai iubit odată-n viaţă
Și-aceea persoana te-a rânit,
Uit-o din prima dimineață
Nu o purta la nesfârșit,

Alung-o-n depărtări neclare,
Distruge-i amintirea-n zori
N-a meritat a ta iubire,
Alung-o-n hău fără culori!

Iubește tot ce ai aproape,
Hrănește-ți sufletul iubind
Orice minut din zi sau noapte
Dragostea toată dăruind,

Poți lumina tunelul vieții,
Înflorind cu a ta iubire
Ca roua caldă-a dimineții
Poți radia de fericire!

 

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

