Publicat în dragoste, Dumnezeu, iubire, mangaieri, palme, vesnic

Între palmele mele



La ceas târziu de seară,
În timpul rugăciunii,
Când noaptea-ncet coboară
Împrăştiind tăciunii
Peste-o lume nedreaptă
Şi plină de tupeu,
Între palme te-aşteaptă
Ce nu pot rosti eu:
Un strop plin de speranţă,
O lacrimă uitată,
Un drum bătut în viaţă,
Alee-ntortocheată,
O picătură plină
De suflet neîntinat,
Sute de ani lumină…
Fiindcă n-am încetat
Să te iubesc vreo clipă,
Să te iubesc enorm,
Pe palme se-nfiripă
Zâmbetul uniform
Şi starea mea de bine,
Exaltări şi extaz,
Între palme te-aş ţine
Sărutând un obraz
Cu gura mea vibrândă
Plină de al tău dor
Dragostea să-mi aprindă
Sentiment inodor
Cuprins doar de iubire
Şi mreje nesfârşite,
Învăluind safire
Din dor alcătuite.
A iubire miroase
Între palmele mele,
Deşi mă acuzase
Două raze de stele
De minciuni fără număr,
Chiar de un plagiat
N-aş vrea să mai enumăr,
Totul s-a terminat.
Sunt stea nemuritoare,
Tu visul meu aprins
Ne iubim mult mai tare,
Dumnezeu ne-a întins
Covorul fericirii
Pe care să păşim
În petala iubirii
Veşnic să înflorim.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

