Publicat în fratior, fraza, iubire, lume, melci, minciuni, neuron, piept, rautate

Rămân EU


Milioane de cuvinte peste mine se răstoarnă,
Cerul nu-mi zâmbeşte astăzi, dar nici lacrima nu-şi toarnă.
Aş aşterne peste toate o frântură dintr-un vis,
Însă în realitate, nu mai am prea mult de zis.
Nu-mi găsesc cuvântul care s-aibă unic înţeles
Ochii văd, timpanu-ascultă, simt că nu am de ales,
Aripile-mi cer zvâgnire, dar pantofii-mi sunt prea grei,
Prinşi în nisip mişcător, răsfăţată de mişei
Cu geamantanele pline dar cu suflet ruginit,
Vreau să strig însă, cuvântul de abia iese şoptit.
Poate că n-am energia necesară să rostesc
Iar de-un timp m-ascund la pieptul omului ce îl iubesc
Refuzând să privesc lumea cea cu bune şi cu rele…
Zbor prin lumea mea infimă dansând numai printre stele.
Poate că nu am dreptate şi mă laud că-s perfectă
Iar în mintea mea bolnavă fraza-mi loveşte defectă
Fiecare colţisor, rid, substrat sau neuron
Refuzând s-admir seninul nicotinei cu gudron,
Vreau s-ascult doar ce-mi convine, dar aud numai minciună
Mă scald de idei mărunte, să intru în lumea bună
Încerc să schimb tot la mine, ghicitoarea s-o-nţeleg
Dar mă-nchid ca melcu-n casă… iar antenele-mi aleg
Altă undă, alt tablou retina-mi înviorează
Îmi iau fratele de mână, îl ascult tot ce visează…
La piept strâng iubirea sfântă ce mi-a dat-o Dumnezeu
Şi rămân aşa cum sunt, doar un om, dar rămân EU.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

