Publicat în aripi, dragoste, iubire, nori, stele, Univers, zbor

Dans sălbatic peste stele



Dans sălbatic peste stele, peste Lună şi planete,
Flăcări aprinse, albastre, printre nori ne-a ridicat,
Vals fantastic peste boltă, printre crini şi violete
Zbor pe aripi de iubire… dragostea am capturat
S-o păstrăm pentru vecie, s-o avem doar pentru noi,
Cu un egoism lăuntric Universul stăpâneam,
Raze pline de dorinţă izvorau din amândoi
Nuferii pluteau pe lacuri, trandafirii-i înfloream
Parfumându-ne iubirea cu iz blând de iasomie
Delicat ca o beteală împletită cu tandreţe,
Puf plăpând de mângâieri dăruite numai mie,
Mii de sărutări divine m
ă invadau cu blândeţe
În delirul nopţii noastre, gingaşă ca o regină,
Timpul s-a oprit s-asculte declaraţiile noastre
Şoptite la ceas mirific, să ne picure lumină
Plăsmuind un trup din două, o boltă plină de astre.

 

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

