Publicat în amintiri, dor, iubire, leu, ochi, ploaie, ploi

Ţi-aduci aminte?




În noaptea asta rece şi ploioasă
O amintire caldă m-a cuprins
Eu am urcat, tu m-aşteptai la masă…
Ţi-aduci aminte sau e al meu vis?


Prin ploaia rece ce-am mai colindat
Chiar dacă stropii nu mai conteneau…
Ţi-aduci aminte sau eu am visat?
Cum toate stelele pe cer dansau.


Ţi-aduci aminte primii paşi spre casă,
Primul sărut, nu-l voi uita nicicând
În seara-aceea rece şi ploioasă
Ţi-aduci aminte sau e doar un gând?


Ţi-aduci aminte leul meu fierbinte,
Cât m-ai rugat în ochi să te privesc?
Din clipa-aceea te păstrez în minte,
Din clipele acelea te iubesc!


În noaptea asta ploioasă şi rece
Când tu mi-ai spus „te rog, nu mă uita!
Mi-am amintit cum timpul stă sau trece
Şi ţi-am răspuns:” oare cum aş putea?

 

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

