Publicat în cadou, curcubeu, Dana, daruire, dor, inima, iubire, lumina, soare, stea

Ţi-aş dărui


Ţi-aş dărui, iubirea mea,
Din cerul nopţii, de-aş putea

Să decupez… o stea polară,

Doar pentru tine să răsară,
În orice clipă vei dori.
Ţi-aş dărui, de-aş înflori,

Crenguţe albe, luminate

Şi dragoste până la moarte…

Din curcubeu ţi-aş împleti

Un înger care ţi-ar şopti

Ce nu reuşesc să-ţi expun,

Chiar Soarelui de mă opun,

În valuri de iubire-ncinse,

Numai de ochii mei învinse
Să-ţi fie zilele în zori…
Ţi-aş dărui, de mii de ori
Iubirea care m-a învins,
Să-ţi fie drumul neatins

De orice mică adiere,

Chiar de m-aş topi de durere,

Ţi-aş dărui tot ce-ţi doreşti,

M-aş mulţumi să îmi zâm
beşti.
Inima mea ţi-aş da în dar

Pe-un talger mare de cleştar

Dar n-o mai am de mult în piept

De-aceea veşnic te aştept
Doar lângă tine să pulseze
Cu-al tău sărut să se-asorteze

În noptea de magie plină

Ţi-aş dărui din ochi lumină,

Din suflet dragoste curată…

Ţi-aş dărui… viaţa mea toată.

Ţi-aş dărui, iubirea mea…

De-ai fi aici… nici noaptea grea

Nici zilele n-ar mai fi reci,
De nu ar trebui să pleci…

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

