Publicat în adevar, Dana, dragoste, iubire, La Multi Ani

Retrospectivă


În anul care a trecut
Ne-am iubit mult, enorm de mult,
În anul care va veni
Extrem de mult ne vom iubi,
În anul care a plecat
Ne-am iubit cu adevărat,
În anul ce la colţ pândeşte
Ne vom iubi doar nebuneşte
Cum nimeni nu va reuşi
Pe culmi de nori ne vom iubi.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

