Publicat în capricorn, Dana, iubire, leu, rac, varsator, zodii

Zodia schimbătoare


Sigur… cu toţi aţi aflat
Ceea ce s-a întâmplat…



Cu zodia schimbătoare…
Vă rămăsesem datoare,
Cu explicaţia clară
Dar… v-anunţ în astă seară:

Că am demisionat
Din Vărsător, am plecat
În zodia Capricorn.
Mă strecor uşor pe horn,

Leul pe care-l ador
De când eram Vărsător…

Este: Rac… aşa se pare
Dar… ne iubim şi mai tare.
Capricorn: 20 ianuarie – 16 februarie
Vărsător: 16 februarie – 11 martie
Peşti: 11 martie – 18 aprilie
Berbec: 18 aprilie – 13 mai
Taur: 13 mai – 21 iunie
Gemeni: 21 iunie – 20 iulie
Rac: 20 iulie – 10 august
Leu: 10 august – 16 septembrie
Fecioară: 16 septembrie – 30 octombrie
Balanţă: 30 octombrie – 23 noiembrie
Scorpion: 23 noiembrie – 29 noiembrie
Ophiuchus: 29 noiembrie – 17 decembrie
Săgetător: 17 decembrie – 20 ianuarie.
Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

