Publicat în Dana, iubire, pe culmea norilor, poezie, volum

În sfârşit prind rădăcină



Nu ştiu cât de mult doriţi
Versurile să-mi citiţi…
Eu v-anunţ, cum fac de fel:
Din stropul de sufleţel,
Mic cât bobul de afină,
În sfârşit prind rădăcină,
Ca un bob mic de orez.
Vă anunţ că joi lansez
Prim volum de poezie
Compus sub anestezie
Totală de-ndrăgostit.
Vă urez un: BUN VENIT!
Celor care veţi veni
În cea mai sublimă zi
Ce-mi va fi dat să trăiesc.
Din suflet vă mulţumesc!

Pizzeria Classic

Adresă:
Bulevardul Unirii 31
Sectorul 3 Bucureşti, Bucureşti-Ilfov
Repere/Indicaţii:
În apropiere de Piaţa Unirii

20 Ianuarie între orele 18.00-21.00

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

