Publicat în culmi alpine, Dana, dor, fulgi, ingeri, iubire, zapada

Înger alb din fulgi de nea


Scriu în lipsa ta iubire,
Scriu pe fulgii de zăpadă
Ce se aştern în neştire,

Sunt doar sufletul din stradă,

Scriu de dorul tău să-mi treacă,
Scriu cu lacrima pe clape,
Printre note-ar vrea să-mi zacă

Dorul tău, ce nu-mi încape

În inima mea enormă,

De mult nu mai are loc

A crescut, a luat o formă…

Prea mare, mult, prea mult foc…

Mă apasă peste pleoape,

Peste suflet mă cuprinde,

Mi-aş dori să-mi fi aproape
Să nu mă mai pot desprinde
De-al tău suflet cald, iubire…

Să-ţi fac îngeri de zăpadă,

Să mă-neci în strălucire,

Numai ochii tăi să vadă

Înger alb din fulgi de nea,
Să fiu veşnic pentru tine
Ghiocel, de s-ar putea

Să răzbesc pe culmi alpine.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

