Publicat în alint.suflet, cosmar, Dana, dor, iubire, noapte, somn

Noapte bună!



Insomnia nu mă lasă
Să-nchid ochii fără tine,
În goană-aş ieşi din casă,
Numai gândul mă reţine,
Dorul tău pe frunte-mi pune
Suferinţele fierbinţi
Nici Luna numai apune
Stelele zâmbesc cuminţi
De pe bolta îmbibată
În tuş negru nesfârşit
Vocea ta numai odată
De-auzeam… aş fi dormit,
Ca un prunc pe pat pufos,
Somn de înger printre fulgi…
Al meu pat… e fioros
Cu-al tău dor, somnul mi-alungi,
Mă cuprinde noaptea-n gheare
Şi-n coşmaruri reci mă-ngheaţă
Vocea ta aducătoare
De iubire şi de viaţă
Mi-ar fi dăruit somn lin
Adormind şi blânda Lună,
Glasul tău diamantin
Să-mi fi rostit: noapte bună!

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

