Publicat în aripi, Dana, dragoste, drum, eterna, fericire, iubire, lacrima, planete, rodul, sarut, stele

Nu am cum să te pot uita!




Priveam în urma ta iubite,
Priveam prin geamul aburit,
Şoaptele mi-au rămas în minte,
Sufletu-n geruri mi-au hrănit.
Îţi priveam paşi greoi în noapte
Şi chipul plin doar de regret
C-ai plecat iar, mult mai departe,
Dar eu rămân, să te aştept,
Rămân aici, nu-ţi fie teamă!
Nu am cum să te pot uita!
Lacrima nu-mi lua în seamă
Am s-o ascund în urma ta
Şi-n ziua când vei reveni
De pe obraz avid poţi soarbe
Strop ce ţi se va cuveni,
Rodul iubirii noastre oarbe.
Priveam simţind în urma ta
Cum trupu-n două s-a desprins,
Nu am cum să te pot uita!
Numai tu stelele-ai aprins
Clădind alt drum mult mai aparte,
Planetele le-am capturat
În zborul nostru către Marte
Iubindu-ne cu-adevărat.


Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

