Publicat în adevarat, clipe, Dana, dumnezeiesc, iubire, limpede, luna, vecie

Esti un dar dumnezeiesc



Stropul meu de suflet, zboară
După tine-n orice zi,
Ora-n gânduri se măsoară,
Lunile, în nopţi târzii,
Zorii-albaştrii, fără tine,
Boltă stearpă, fără stele,
Se măsoară în suspine,
Clipele-s imens de grele,
Timpul se scurge mereu
Cum vrea el, eu n-am răbdare,
Am doar dor, iubitul meu,
Mă apasă aşa de tare!
Stropul meu de suflet cald
Ar vrea ochii să-ţi sărute,
Şi-n iubire să te scald.
Numai de noi doi ştiute
Clipele să izvorască,
Din fântâna dragostei,
O iubire nebunească,
În sunet de clopoţei
Şi arome fermecate,
Să ne-mbete pe vecie,
Clipele înmiresmate
Cu iubire să ne fie!
Stropi prelinsi din geana Lunii
Viaţa să ne limpezească,
La sfârşitul săptămânii
Dorinţa să ne-mplinească!
Nu eşti plată oarecare,
Eşti un dar dumnezeiesc.
Te iubesc la disperare!
Din suflet, eu te iubesc!

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

