Publicat în 21 feb, Dana, dragoste, iubire, primavara, sarut, umbrela

Ziua primului sărut


Ziua primului sărut,
Clipa ce pieptu-mi spărgea,
Credeam că mi s-a părut
Deşi ploua, nu ningea.
Ziua când mi-ai spus, mai ştii?
Printre versuri şi suspine,
„-Doamne ce mult mi-aş dori
Să te văd… crezi c-ar fi bine?”
C-o-ntrebare ţi-am răspuns
Tot ce-am simţit pe moment
„Deja-n suflet mi-ai pătruns
Are rost să mai aştept?”
Ziua primului sărut
Era scris de mult în stele
Luceferi-au apărut
Sub umbrelă, iar acele
Clipe au rămas sculptate
Peste veacuri, să se ştie
A iubirii puritate
Aşternută pe hârtie,
Cu iubire s-a hrănit
Zi de zi, clipă de clipă
Furtunile n-au răzbit,
Când mi-ai dăruit aripă.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

