Publicat în Dana, dragoste, Ecuator, iubire, luna, neconditionat, Poli, suflet, vesnicie

Iubirea nu se vinde!


Iubirea, ca şi cerul… nicicând nu va pieri,
Iubirea, ca şi noaptea, stelele va aprinde.
O alungaţi mereu, dar ea va dăinui
Ca zorii va renaşte, iubirea nu se vinde!
Iubirea, ca şi Luna, mereu va contempla,
Rigoarea dureroasă va alunga din noi,
Ne va-ncălzi suflarea, orice s-ar întâmpla
Încă există viaţă, încă mai suntem doi.
Iubirea, cea lovită de vreme, ipocriţi
Va exista de-a pururi, peste orice furtună
Va coborâ în suflet, n-aveţi cum s-o opriţi!
Iubirea nu se vinde! Pe Terra sau pe Lună
Oriunde ne-am afla, la Poli, Ecuator…
Iubirea nevăzută veşnic ne va-nsoţi
Cât încă se rostesc cuvintele: mi-e dor!
Va exista iubirea, nicicând nu va pieri!

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

