Publicat în Dana, dragoste, eterna, iubire, Luna plina, picatura, sirag, stele

Spre iubire absolută



Oceanele s-au ascuns,
Munţii, din loc, s-au urnit,
Un minut a fost de-ajuns,
Numai cât te-am auzit…
Un minut şi-nc-o secundă,
O clipă plină de viaţă,
Toată tristeţea-mi inundă
Preschimbând-o-n dimineaţă.
Un minut, nimic mai mult,
Lacrimi ai evaporat.
Mi-e de-ajuns să te-ascult.
Ne iubim cu-adevărat!
Numai cu o picătură
Dragostea noastră renaşte
Zburând printre nori mahmură,
Numai Luna recunoaşte,
Cu şiragul ei de stele,
Că iubirea ne ajută
Să trecem de clipe grele
Spre iubire absolută.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

