Publicat în brate, Dana, dragoste, iubire, soare, suflet, viata

Caut în noi


Caut în mine, în oglinzi,
În poze chiar, sau amintiri,
Mă tot întreb, de ce pretinzi
Naşterea unei mari iubiri,
Caut adânc în ai mei ochi
Scăldaţi în lacrimi milioane,
Pe-alei cu negură, străvechi,
Din viaţa plină de capcane,
Găsesc în tine fără teamă
Braţele dragi, mereu deschise,
Iubirea ta mereu mă cheamă,
În lumea ta cu cer de vise.
Caut în tine alinare,
Găsesc iubire, mângâiere,
Găsesc suflet scăldat în Soare
Ce mă fereşte de durere.
Caut în noi seară de seară,
Iubire crâncenă găsesc
Cu tot ceea ce mă-nconjoară,
Din tot sufletul te iubesc!

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

