Publicat în Dana, Dana Pătraşcu, Doru-Costinel

Crucea ce mi-ai pus-o-n spate


Dumnezeule cel mare!!! Dumnezeule cel Sfânt,
Simt că nu mai am putere să mai port pe-acest pământ
Crucea ce mi-ai pus-o-n spate!!!
Te implor să faci ceva! Te implor să faci dreptate!!!
Aş zbiera, sperii copiii, nu mai am lacrimi să plâng!
Aş fugi din lumea asta, dar nu ştiu unde-am s-ajung!
În genunchi mă rog la Tine, cu ardoare Te implor!
Ia-mi din greutatea asta, doar un pic, un stropuşor…
Fie-Ţi milă doar o clipă, o secundă, cât vrei Tu!
Te implor să mă ajuţi! Te implor să nu-mi spui „Nu!”
Dă-mi un strop din mila Ta! Hrăneşte-mi sufletul trist!
Simt că nu mai am putere, simt că n-am să mai rezist!
Dă-mi un gram de calmitate cât o fină mângâiere!
O secundă de răbdare, simt că nu mai am putere!
Încerc să culeg un zâmbet, să-l dăruiesc tuturor,
Dar îl pierd pe drum de ceaţă. Te rog Doamne! Te implor!
Om cinstit încerc să fiu, într-o junglă prea haină,
Dar în hohote de lacrimi mă înec fără lumină.
Te implor să-mi dai putere flăcările să le-opresc!
Dă-mi din ceruri strop de ploaie, până nu înnebunesc!

 

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

