Publicat în amintiri, chip, Dana, Dana Pătraşcu, dragoste, gand, iubire, luna, ochi, suflet, vise

Un pumn de dragoste


Un pumn de dragoste aprinsă
Mi-a-nsiropat pustiul gând,
În nopţi de dorul tău cuprinsă,
Doar eu cu Luna cugetând,
Despre-al tău chip din vis desprins,
Despre seninul ce-mi pictează,
Iar cerul furtunos şi-nvins
De lacrimi, simt că-mi luminează,
Doar cu-n sărut furat pe gene,
O mângâiere neînsemnată,
Simplu cuvânt rostit alene
Din gura ta catifelată…
Îmi zvânta sufletul de lacrimi,
Zâmbetul cald mi-l creionează
Suspinele acoperindu-mi
Cu voalul clipei ce vibrează,
Un pumn din iubirea-ţi fierbinte
Mă va hrăni seri lungi şi seci,
Îţi voi păstra sărutu-n minte
Din sufletu-mi să nu mai pleci!

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

