Publicat în brate, Dana Pătraşcu, dor, dragoste, glas, iubire, lacrimi, nori, suflet, uitare

Să uit


Răpeste-mă pentru o noapte,
Răpeste-mă pentru o clipă,
Să uit de nori, să uit de toate,
Să simt cum îmi redai aripă.

Hrăneşte-mă cum ştii doar tu,
Cu glasul tău miraculos,
Să uit de tot ce-nseamnă nu,
Să zbor pe braţul tău vânjos.

Sărută-mi clipa ce mă doare,
Sărută-mi pagina de dor,
Să uit de lacrimile amare,
Să simt cum mă hrăneşti în zbor.

Primeşte-mă ca pe o rază
Care se stinge-n seri târzii,
Să uit că mă poţi ţine trează
Hoinărind printre poezii.

Iubeşte-mi sufletul fierbinte,
Iubeşte-mă aşa cum sunt,
Să uit să folosesc cuvinte
Iubindu-te în amănunt.


Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

