Publicat în cadou, Dana Pătraşcu, daruri, iubire, sarutare, suflet

Moșul inimii mele



Nu veni cu punga plină,
Nici cu sacul îndesat,
Ochii tăi îmi dau lumină,
Vino dezinteresat!

Nu veni cu daruri multe,
Nici cu munți de fericire,
Sufletul vrea să-ți asculte
Doar o șoaptă de iubire.

Nu veni doar pentru-o noapte
Ca un prinț rătăcitor,
Ci pentru zilele toate,
Doar dacă îți este dor!

Nu te-aștept cu strai de lună,
Nici cu mantie de soare,
Inima vrea să-ți compună
Poem, dintr-o sărutare.

Nu te-aștept cu mese-ntinse,
Nici cu daruri ca-n povești,
Ci cu brațele deschise
Vino… dacă mă iubești!

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

