Publicat în Dana Pătraşcu

Visez


Visez de-un timp să-ți cânte pasul
Pe clape albe de pian
Și-n ritm de noapte, contrabasul
Să strângă stelele din geam.

Visez s-ascund de orice rază
Strigătul ploii elocvent,
Iar clipa ce mă tine trează
S-o asamblez într-un concert.

Visez pe pernă să mă tulburi
Din profunzimea aţipirii,
Căutând pacea printre crânguri
S-adorm în braţele iubirii.

Să te visez nedeslușindu-ţi
Căuşul palmelor arzânde,
Să-ţi împletesc vise răpindu-ţi,
Din piept, durerea ce se-ascunde.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

2 gânduri despre „Visez

  1. „….Visez cu ochii deschişi,
    Trăiesc fără să-mi fac griji,
    Pentru ziua de mâine, degeaba exişti
    Viaţa – i miracolul la care asişti…..”

    …zice un hip-hop-er în melodia lui. Are cumva dreptate?

    1. Visul este aidoma iubirii, exista desi nu o poti atinge, nu poti trai fara vis asa cum nici fara iubire nu se poate.

Lasă un răspuns

