Publicat în Dana Pătraşcu

O viață te voi iubi!


 


Sunt fiorul ce se naște
Din mirifica-ți privire
Ce în suflet mi-adâncește
Înflăcărata iubire.

Sunt iubirea despletită
Peste-o lume înghețată,
Mă declar adăpostită
În inima ta curată.

Sunt un fir de iasomie
Oglindit în ochii tăi,
Mi-a fost inima pustie
Anii mi-au fost reci și grei.

Sunt boboc de trandafir
În căușul palmei tale,
Mă înflorești fir cu fir
Redându-mi viaţă-n petale.

Sunt crenguța-înmugurită
În livada fericirii,
Din dragoste-alcătuită
Mă declar sclava iubirii.

Sunt fiorul ce-ți cuprinde
Sufletul dintr-o suflare,
De-a ta dragoste depinde
Tot ce-alină, tot ce doare.

Sunt o rază de speranță
Împletită-n seri târzii,
Doar iubirea ta-mi dă viață,
O viață te voi iubi!

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

