Publicat în Dana Pătraşcu

Sunt doar a ta


 

Sunt visul cel răpit de geană
În clipele când s-au deschis,
Sunt sărutarea ce te cheamă
Să ne hrănim cu fulgi de vis.

Sunt visul împletit de tine
În nopțile care urmează,
Sunt primăvara care vine
Și steaua ce te luminează.

Sunt raza care te-înconjoară
Cu brațe-avide de dorință,
Sunt visul alb din prag de seară,
Sunt doar a ta, a ta ființă.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

