Publicat în Dana Pătraşcu

Veșnicie


În lipsă, mâna-mi zugrăvește
Mii de cuvinte nerostite
Dar, inima mea te iubește
De-a pururi, fără de cuvinte.

În vise îmi pătrunzi mereu
Să îmi alini singurătatea,
Am să te-aștept, iubitul meu,
Să-ți dăruiesc eternitatea.

Între noi n-are loc distanţă,
Nicicând nu se v-a cuibări
Decât iubire, vers și viaţă,
Dragostea veșnic v-a domni.

De dorul tău, mâna-mi așterne
Atâtea gânduri încâlcite
Iar, lacrimile mele-s demne
Să curgă, fără de cuvinte.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

