Publicat în Dana Pătraşcu

Dor nemăsurat


.
Cum să văd în zorii zilei
Bezna ce mă va răpune,
Cum să-i dau dreptate filei
Când n-are nimic a spune?
.
Cum să înlătur viitorul
Ca pe-o felie stricată,
Ştiind cum va arde dorul?
Doar nu este prima dată.
.
Cum să văd prin curcubeul
În care m-ai îmbrăcat,
Lacrima din apogeul
Dorului nemăsurat?
.
Cum să-ngheţ în toiul verii
Pentru a-mi estompa durerea,
Prinsă-n gheara depărtării
Ce-mi va dărui tăcerea?
.
Cum să trec şi de-astă dată
Printre flăcări şi furtuni,
Să-mi pun inimă de piatră
Fără de dimensiuni?
.
Voi păstra iubirea-n piept
Ca pe o imensă comoară,
 Te iubesc şi-am să te-aştept,
 Dragul meu, în orice seară!
.
Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

