Publicat în Dana Pătraşcu

Nu mă-ntreba!


Să nu mă-ntrebi pe care floare
Am vărsat lacrimile azi,
Să nu mă-ntrebi de ce mă doare
Când te desprinzi şi-n ceaţă cazi.
.
Să nu-mi pui vorbe pe cuvinte
Lăsând în urmă umbre gri,
Hrăneşte-mă cu cele sfinte
Atât timp cât voi mai trăi.
.
Să nu-mi redai greaua povară
Ce am trăit-o mai de mult,
Să-ţi despic clipa cea amară
Şi-apoi să crezi că te insult.
.
Să nu-mi azvârli cuvântu-n soare,
Nici în ocean nu-l arunca
Să nu mă-ntrebi pe care floare
Am vărsat astăzi lacrima.
.
Să nu mă-ntrebi ce-am să fac mâine
Doar e în văzul tuturor,
Voi rătăci pe culmi alpine
Purtând în suflet al tău dor.
.
Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

