Publicat în Dana Pătraşcu

Cuvântul meu


E-atât de-adânc cuvântul meu
Deşi, nu prea îl iei în seamă,
Un strop de lacrimă şi greu
Care neîncetat te cheamă.

E-atât de alb şi de plăpând
Depinde doar cum îl citeşti,
Cum îl auzi, îl porţi în gând,
Depinde cât poţi să iubeşti.

O virgulă nu-i doar un pai,
Un vers exprimă mult mai multe,
De-aceea-l scriu în al meu grai
Însă, prea mulţi n-au timp s-asculte.

Cuvântul meu nu-i vorbă-n vânt,
Nici rătăcire de scânteie,
El chiar exprimă cine sânt,
Nu-s doar un suflet de femeie.

Cuvântul meu nu-i o minciună
Deşi, tu crezi că te lovesc
Doar adevăr în el răsună,
Într-adevăr eu te iubesc!

De te loveşte, nu-l citi!
De te adoarme, nu-l visa!
De nu-înţelegi, nu mă iubi!
E mult prea goală vorba ta.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Un gând despre „Cuvântul meu

  1. Reblogged this on Stropi din sufletul meu and commented:

    E-atât de-adânc cuvântul meu
    Deşi, nu prea îl iei în seamă,
    Un strop de lacrimă şi greu
    Care neîncetat te cheamă.

    E-atât de alb şi de plăpând
    Depinde doar cum îl citeşti,
    Cum îl auzi, îl porţi în gând,
    Depinde cât poţi să iubeşti.

    O virgulă nu-i doar un pai,
    Un vers exprimă mult mai multe,
    De-aceea-l scriu în al meu grai
    Însă, prea mulţi n-au timp s-asculte.

    Cuvântul meu nu-i vorbă-n vânt,
    Nici rătăcire de scânteie,
    El chiar exprimă cine sânt,
    Nu-s doar un suflet de femeie.

    Cuvântul meu nu-i o minciună
    Deşi, tu crezi că te lovesc
    Doar adevăr în el răsună,
    Într-adevăr eu te iubesc!

    De te loveşte, nu-l citi!
    De te adoarme, nu-l visa!
    De nu-înţelegi, nu mă iubi!
    E mult prea goală vorba ta.

Lasă un răspuns

