Publicat în Dana Pătraşcu

Doar puterea


De-aş putea să mă ascund
Precum frunza printre crengi,
În gândul cel mai profund,
Să scriu, să nu mă înţelegi…
 .
De-aş putea să zbor spre norii
Pe care doar tu mi-i dai
Când îţi privesc ochişorii
Verzi, ca stelele de mai…
 .
De-aş putea numai odată
Din furtuni să te răpesc
Cu dragostea mea curată,
Demonstrând cât te iubesc…
.
Dacă ţi-aş aşterne-n palmă
Sufletul meu dezbrăcat,
Să-ţi redau lumina calmă
În care m-ai creionat…
.
Să-mi vezi braţele deschise
Ce te-aşteaptă-n orice clipă,
Să urcăm precum în vise,
Două suflete pe-o aripă.
 .
Noi putem să lungim viaţa
Asta scurtă şi fragilă,
Reclădindu-i dimineaţa
Doar cu dragoste sublimă.
 .
Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

