Publicat în Dana Pătraşcu

M-aş transforma


M-aş transforma în mângâiere
Sufletul să ţi-l lecuiesc
De orice urmă de durere,
Să-ţi demonstrez că te iubesc.
.
M-aş transforma în adiere
Trupul să ţi-l răpesc din dor,
Învingând orice bariere
Să-ţi demonstrez cât te ador.
.
M-aş transforma în vis curat
La pieptul tău să-mi cuibăresc
Sentimentul adevărat,
Să-ţi demonstrez că te iubesc.
.
M-aş transforma într-o licoare
Să mă săruţi când ţi-ar fi sete,
Să îţi aduc doar alinare
Şi mângâieri tandre, discrete.
.
M-aş transforma dar, n-am putere,
Puterea-i a Celui de Sus,
Versul este a mea avere
Dar, te iubesc, sincer, nespus!
.
Publicat în Dana Pătraşcu

Te iubesc, neîncetat!


Aseară luna se sfârşea
Ca mine, de-al tău dor,
Dar ea nu îţi mărturisea,
În vers, pe niciun nor.
.
Nu am ştiut să mă ascund
Şi-am spus tot ce-am gândit,
Acum în lacrimi mă scufund,
N-am vrut dar, te-am rănit.
.
O vorbă doar a fost de-ajuns
Şi cerul s-a înnorat,
Te simt, eşti trist, de nepătruns,
Eşti prea îngândurat.
.
Cu lacrima îţi împletesc
Poemul meu ciudat,
Din suflet îţi mărturisesc:
Te iubesc, neîncetat!