Publicat în Dana Pătraşcu

Azi noapte


Azi noapte te-am visat,
Dar parcă nu dormeam
Când m-ai îmbrăţişat,
Parcă-n ochi te priveam.
                                                                    .
La noapte închid luna
În felinar, să văd
Când va veni furtuna
De stele şi prăpăd.

Iar, mâine dimineaţă
Pe lacrimă voi pune,
Aroma ta de gheaţă
Ce-n vise mă răpune.

Îmi voi spăla cu rouă
Cearcăne şi visare,
Cu palmele-amândouă
Voi bea stropi de uitare.

La prânz mă voi întoarce
Pe-aleiile de ieri,
Din palme să pot stoarce
Miros de primăveri.

Iar de va fi să-mi curgă
Din palmă amintirea,
Sufletul să-mi străpungă,
Voi încrusta iubirea.

Din munţii mei voi scoate
Seminţele de dor
Să pot avea o noapte
De vis şi somn uşor.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

