Publicat în Dana Pătraşcu

Curând



Când tot şi toate se rezumă
La o frântură de cuvânt,
Restul e doar balon de spumă
Purtat pe adieri de vânt.

Când au fost spuse-atât de multe,
Deşi nu s-a rostit nimic,
Rămâne Cerul să m-asculte,
Convins că te aştept veşnic.

Când din silabă, fac o strofă
Şi din cuvântul tău poem,
Pe catifea nu pune stofă,
Citeşte-mă, în gând te chem.

Când sub privirea ta domneşte
Oceanu-acesta de tristeţe,
Cerul mă-apasă, mă striveşte,
Sufletu’ începe să-mi îngheţe.

Când lacrima îmi este frate,
Suspinul hrană-n seri târzii,
Totu-i pustiu când eşti departe,
Iar tu, ”curând” spui c-ai să vii…

,,Curând” însemnă pentru mine
Un veac, un veac şi jumătate,
Dar nu contează, în suspine
Mă-mbrac în fiecare noapte.

Curând voi desluşi minutul
Prin praful aşternut pe nori,
Iubirea v-a topi trecutul,
E singura între valori.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

