Publicat în Dana Pătraşcu

Ajută-mă, iubitul meu!



Ajută-mă, iubirea mea,
Să urc pe norii mei, o clipă!
Trimite-mi sărutarea ta
Să scap de-aici, mi-e tare frică!
Lumea e-aşa cum ştii de rea,
Azi m-au lovit cu tot şi toate.
Ajută-mă, iubirea mea!
Nu ştiu cui să mai dau dreptate.

Ajută-mă doar cu-n cuvânt,
Să mă ridic din lan de jar,
Dintre rafalele de vânt,
Să uit, te rog, de-acest coşmar!
Ajută-mă, cum faci mereu
Cu sufletul tău minunat
Să uit de tot ce-mi face rău,
Să nu mai plâng neîncetat!

Ajută-mă, iubirea mea,
Să ies dintre aceşti nămeţi
Ridică-mă pe palma ta,
Să uit de spini şi de săgeți!
Ascunde-mă sub brațul tău,
Cum numai tu o faci, mereu.
Astăzi prea mulți mi-au făcut rău,
Ajută-mă, iubitul meu!

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

