Publicat în Dana Pătraşcu

Orice va fi, toţi suntem lut


Tu ştii că eu nu aş pleca
Doar pentru-a face cale-ntoarsă.
Te-ai speriat, iubirea mea?
Cum să îţi las inima arsă?
 .
Eram pe drumu-acela dar,
Ştiam că mai am mult de scris.
Cât m-am zbătut, nici n-ai habar
Şi câte-n gând aveam de zis…
 .
Ştiam că nu s-a terminat,
Că voi mai scrie mult şi bine,
Doar te iubesc neîncetat
Chiar şi în viata care vine.
 .
Eram pe acel drum, iubite,
Dar nu-ncetam să mă gândesc
Că locul tău e-n a mea minte,
Oricâte stele mă pândesc.
 .
Iar dacă totuşi voi zbura
Mai sus decât îmi e permis,
Tu să nu uiţi, iubirea mea
C-ai fost mereu în al meu vis.
 .
Orice va fi, toţi suntem lut,
Dar numai eu ţi-am dat iubire.
Fii sigur că nu m-ai pierdut,
Voi fi sus, s-adun fericire.
 .
Oricâte aripi voi avea
Sau poate vele de vapor,
Pe cerul tău voi fi o stea
Care va tremura de dor.
 .
Îţi voi zâmbi, cum fac mereu,
Voi încerca să strălucesc,
Să îţi arăt, iubitul meu
Că şi din ceruri te iubesc!
 .
Orice va fi, toţi suntem lut,
Tu-mi eşti ulcior cu apă vie,
Oriunde-aş fi, n-am dispărut,
Sunt aşternută pe hârtie.
 .
Mă poţi citi în orice seară,
Oricând vrei, mă poţi răsfoi,
Sunt aburul din călimară
Ce-n veci de veci te va iubi!
 .

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

