Publicat în Dana Pătraşcu

Pictură


Mi-am construit o lume animată
Din geana fiecărei dimineţi
Să pot privi prin noaptea-ntunecată
Zorii pictaţi pe cerul altei vieţi.
.
Am folosit tonalităţi divine
Din pieptul unei mame-ndurerate,
Ce iscăleşte zilnic albe file
Cu clipe ce n-au cum a fi uitate.
.
Mi-am pietruit un pod de albe vise
Pe care nu poate păşi oricine,
Deşi ferestrele sunt larg deschise,
Puţini sunt cei care-au ajuns la mine.
.
În călimara nopţii ţin dovada
Viselor ce m-au invadat onest,
Dar nu-ţi imagina că aş fi prada
Ce-a amuţit smerită în arest.
.
Pe un perete am pictat iubirea
Cu-a ei splendoare fără de final,
În colţurile unde ascundea mâhnirea
Pictat-am marea, valuri lângă val.
.
Să-mi spele orice urmă de-ndoială,
Să-mi scalde lacrimile inundate-n dor,
Mi-am construit o lume ideală
Pictată-n stilul meu de visător.
.
Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

