Publicat în Dana Pătraşcu

Eu voi pleca


Eu voi pleca pe-o aripă de șoaptă,
Curând, încât nu vei realiza
Că-n roua ierbii care mă așteaptă
Îmi spăl azi dorul ce te-analiza.
.
Eu voi pleca departe pentr-o clipă,
Să uiţi c-am fost un freamăt de izvor,
Că am făcut de dragoste risipă
Şi din iubire, pagină de zbor.

Eu voi pleca pe-o lacrimă fierbinte
Topită-n rugul neputinței mele
De a domni adânc în a ta minte,
Mă vei găsi pe raza unei stele.

Eu voi pleca spre geana dimineții
Încătușată-n zidurile reci
Lăsând în urmă mângâierea vieții
Din care să te-nfrupţi în clipe seci.

Eu voi pleca din lacrimile toate,
Interzicând suspinul necurmat,
Dar voi sclipi în fiecare noapte
Prin praf de stele liber exprimat.

Vei înțelege, când voi fi dorință
Că nu am vrut decât să strălucești
Chiar dacă am plecat în neputință,
Eu voi lipsi, ca tu să mă iubești.
Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

