Publicat în Dana Pătraşcu

Vis cert


Aş putea aşterne vise
Pe-o bucată de hârtie,
Iar când stelele încinse,
Ar zâmbi, din temelie
Şi până la blânda lună
Aş clădi un curcubeu,
Zugrăvindu-i o cunună
Visului ce-l port doar eu.
.
Aş putea să-mi pun pe geană
Vise lungi, verificate
De-o comisie banală
Răsărită peste noapte,
Mofturoasă, îngâmfată,
Cu pretenţii uimitoare,
Dar n-aş putea niciodată
Să-i pun visului culoare.

Aş putea să-mi împletesc
Un vis scurt, dintr-o petală,
Să-i dau graiul îngeresc
Din stropul meu de cerneală,
Să-l presar pe-un câmp inert,
Peste noapte să-ncolţesc
Aşternând, visul meu cert,
Doar pentru că te iubesc!

 

 

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

2 gânduri despre „Vis cert

  1. Aş putea să spun că-i vis
    C-am găsit un paradis
    Plin de versuri şi culoare!
    Mă înclin şi-ţi dau o floare.
    Îţi mulţumesc mult pentru vizita prelungită pe blogul meu. Am venit din curiozitate pe blogul tău, dar am rămas de plăcere! Scrii extraordinar de frumos.Şi… oricum trebuia să ajung pe blogul tău fiindcă ne leagă cel puţin patru coincidenţe:
    – blogul meu : stropi de suflet la vedere,”. al tău „stropi din sufletul meu”
    – prenumele meu este Aurora , am văzut pe blogul tău :”Aurora literară”
    – şi una şi cealaltă, scriem poezie (şi eu am poezii pentru „cei mari” dar nu pe „stropidesuflet”
    – tu te prezinţi : Rorita, iar eu, mică fiind şi neputînd să pronunţ numele mă prezentam RORICA SAU RORITA.
    Mă bucur că ne-am întâlnit online şi poate… ne vom întâlni şi în real.

    1. Eu nu sunt decât o picătură de suflet sau Dana Pătrașcu, Roryta este o alta cititoare de-a mea, de curând am văzut ca a început sa-mi citească blogul.
      Va mulțumesc din suflet pentru aprecieri și va îmbrățișez cu tot sufletul meu!
      Va doresc o săptămână minunata!

Lasă un răspuns

