Publicat în Dana Pătraşcu

Nu-ţi face griji de vise…


Să nu mă-ntrebi ce-am mai visat aseară
când ştii prea bine ce-aş putea visa,
poate întrebi cât timp o să mă doară
sau câte nopți stele voi număra…
 .
N-am să-ţi răspund, din lipsă de-ntuneric,
chiar de mă vei ruga neîncetat
îţi voi aşterne-n stilu-mi metaforic…
am trecut munţii, însă n-am uitat.
 .
Nu căuta cuvinte-ntrebătoare,
nu are rost să mă chestionezi,
când știi prea bine cât de mult mă doare
deși zâmbesc, să nu te întristezi.
 .

M-au învățat figurile de ceară
cum să joc teatru-n lumea asta rece,
orice-aş putea să mai visez diseară,
nu-ți face griji de vise… visul trece.

De ceva timp nu-mi mai aud suspinul,
nici lacrima nu o mai pierd de-o vreme
deși mă-ntreb unde se-ascunde chinul
şi sufletul în ce cotloane geme…

Cerşit-am liniște nepământeană
şi am primit-o dup-o vreme-n grabă,
nu întreba nicicând ce simte-o mamă
când visele se sting și nu o-ntreabă.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

