Publicat în Dana Pătraşcu

să-mi scrii un vers


să-mi scrii un vers,
numai atât cât să-mi aducă vise-n zori
când soarelui i s-a urât să se ascundă după nori.
să pui în el
ce-ai adunat din ochii mei când m-ai privit,
când sufletul ţi-am sărutat şi cu speranţă m-am hrănit.

să-mi scrii un vers cât luna plină ce ne admiră când visăm
că putem oferi lumină, iubi, zbura şi…
sărutăm.

să-mi scrii un vers când noaptea vine
şi luna nu te va opri
să te gândeşti intens la mine,
din versuri să mă poţi clădi.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Un gând despre „să-mi scrii un vers

Lasă un răspuns

