Publicat în Dana Pătraşcu

Nu te opri!


Chiar dacă arzi, dintr-un motiv anume,
din strălucit să nu te-opreşti, nicicând,
invidia de pe această lume
nu poate lua sfârşit, în niciun rând.
.
Unii cerşesc, în piaţa mare, locuri,
în timp ce alţii-l cern pe cel bătrân,
tu să n-aştepţi căderea de pe tocuri,
doar Dumnezeu, din Cer îţi e stăpân!
.
Ridică-te şi umblă! -a spus Mesia,
nu căuta surâs la infinit…
te-aştept la poarta unde poezia
alină sufletul de ploi lovit.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

2 gânduri despre „Nu te opri!

Lasă un răspuns

