Publicat în Dana Pătraşcu

Mai există: "noi"?


Despre “noi” ce-aş putea spune?
“Noi”, am fost cândva iubiţi,
Ne hrăneam cu-afecţiune,
Ne numeam “îndrăgostiţi”.
Ne urcam pe culmi alpine,
Într-un “noi”, viu, unitar.
Clipa când “tu” şi cu “mine”
S-a oprit la minutar,
N-a găsit forţa să spele
Amintirea unei ploi,
Iar pe paginile mele
“Tu” şi “eu”, au rămas “noi”.
“Noi” există, n-a murit!
Nu s-a şters din calendare!
Dacă nu eşti lămurit,
Striveşte-mă cu uitare!
Loveşte-mă cu tăcere,
Cu-o stâncă, c-un bolovan
Inundă-mă în durere…
Şi… revin-o peste-un an,
Într-o zi întunecată,
Într-o zi plină de ploi…
Întreabă-mă înc-odată:
“Oare mai există: “noi”?

Stropi din sufletul meu

Despre „noi” ce-aş putea spune?
„Noi”, am fost cândva iubiţi,
Ne hrăneam cu-afecţiune,
Ne numeam „îndrăgostiţi”.
Ne urcam pe culmi alpine,
Într-un „noi”, viu, unitar.
Clipa când „tu” şi cu „mine”
S-a oprit la minutar,
N-a găsit forţa să spele
Amintirea unei ploi,
Iar pe paginile mele
„Tu” şi „eu”, au rămas „noi”.
„Noi” există, n-a murit!
Nu s-a şters din calendare!
Dacă nu eşti lămurit,
Striveşte-mă cu uitare!
Loveşte-mă cu tăcere,
Cu-o stâncă, c-un bolovan
Inundă-mă în durere…
Şi… revin-o peste-un an,
Într-o zi întunecată,
Într-o zi plină de ploi…
Întreabă-mă înc-odată:
„Oare mai există: „noi”?


Vezi articol original

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

2 gânduri despre „Mai există: "noi"?

Lasă un răspuns

