Publicat în Dana Pătraşcu

Am fost


14483555_10202138342977080_536039566_n

Nu am cum să te-ascund sub vise
Oricât de mult m-aș strădui,
Clipele toate sunt compuse
Din dorul ce va dăinui.

Să nu crezi că n-am vrut a pune
Copertă clipelor acele,
Dar peste noapte, o minune
Te-a repus în visele mele.

Să nu crezi că n-am încercat
Să-mi spun c-ai fost un simplu vis,
Dar zorii te-au revendicat
Și-n lacrimi ziua mi-au rescris.

Să nu crezi că te pot uita
Într-o secundă și-un minut,
Dar nici nu voi înainta
De nu-mi poți oferi mai mult.

Strivește-mă ca pe o coală
Ce zboară-n lume fără rost,
Imaginează-ți că-s o boală,
Ia o pastilă și… AM FOST.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

4 gânduri despre „Am fost

Lasă un răspuns

