Publicat în Dana Pătraşcu

Geamăt imens


Dezveleam clipe reci în miimi de fiori,
Dezgropam șoapta mută, mângâiată pe frunte.
Stele verzi și căprui dezgolisem din zori
Dezmierdând peste pleoape, lacrimi calde de munte.

Adoram infinitul lunecând izbitor,
Imploram raza caldă să-și croiască alt sens
Între șoaptele noastre și-o petală de dor,
Ne uneam biruința într-un geamăt imens.

Aprindeam noaptea crudă și-o plimbam peste timp,
Să clădim vers bezmetic rătăcind printre flori
Izgonite din lume, zămislind anotimp
Din petale de nuferi adormiţi în culori.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

