Publicat în Dana Pătraşcu

Îndemn


Chiar dacă dorm pe-un fulg de nea
cu aripile prinse-n chingi,
să mă trezești, iubirea mea
și să mă-nvingi!

Să mă săruți de două ori
peste călcâi,
să mă înalți de subțiori,
cu-n sfânt ”rămâi!’

Chiar dacă zbor peste nămeți
cu șoaptele copilărești,
de lacrimă să mă dezveți,
să mă iubești!

Să mă aduni când te privesc,
minute-n șir fără-a clipi,
să mă îndemni să te iubesc
cât vom trăi!

Chiar dacă ceru-i înnorat
și stropii reci,
tu nu uita că te-am visat,
că n-ai să pleci!

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un răspuns

