Publicat în adorm, asfintit, cuvint, dimineti, gind, glasul, gurita, inima, iubire, iubirea, iubit, vis

Glasul tau


Cu glasul tău m-am liniștit,
Cu glasul tău m-am răsfățat,
Chiar dacă astăzi n-ai venit
Cu glasul tău m-ai înălțat,
Cuvântul tău mi-a readus
Zâmbetul pe buze din nou,
M-am simțit printre stele sus
Când mi-ai șoptit, iubitul meu.
Visul în minte-mi stăruia
Când m-ai sunat din nou spre seară
Lumea toată era a mea
Iar seara e mult mai ușoară.
Cu glasul tău alt vis sosește,
Cu glasul tău mă voi hrăni,
Cuvântul tău mă-nveselește
În orice noapte, seară, zi.

Publicat în canicula, dimineata, dor, dragoste, iubire, leganati, mare, soapte, soare, valuri, vapor, vara, vis

Amandoi pe un vapor


M-am trezit aşa speriată…
Marea și tu-n vis de-odată
Tot ce ador și-am adorat,
De-această dată te-am visat.
Am adormit fără să vreau
Şi te-am visat, de unde iau
Mâinile ce m-au mângâiat
Și glasul care… ai sunat…
Și glasul ți l-am auzit…
De cinci minute m-am trezit
Am crezut că e dimineață…
Cred că eram verde la față…
Un vis de zi…stăteam la soare
Și ne bronzam…eram pe mare,
Pe un vapor, numai noi doi
Nu era ger, nu erau ploi
Era vara caniculară
Noi eram pentru prima oară
De valuri legănați ușor…
A fost un vis născut din dor,
Din dorul meu de-a te vedea
Dar m-ai sunat, iubirea mea
Și glasul ți l-am auzit,
Sufletul meu iar a zâmbit.