Publicat în Dana Pătraşcu

Înțelegi? Parola este….


Ți-am deschis ușa ieri, ai observat?
Cheia era la tine, dragul meu,
locul acesta ți l-ai câștigat
cu multă trudă și e doar al tău.

Iar de vei încerca și n-ai să poți
am să te-ajut, acum îți dau de știre,
înlătură tu lumea de roboți,
parola nouă-i pace și iubire.

Încearcă ziua-n care m-ai citit
când ochii mei au reușit să te inspire
ai scris primul poem și m-ai uimit...
Însă parola-i pace și iubire.

Do You Get It ? Word is this.... PeaceAndLove
April 21, 2024

I opened the door for you yesterday, did you notice?
The key was with you, my dear,
this place you have earned it
with a lot of effort and it's only yours.

And if you try and you can't
i will help you, now i will let you know,
you remove the world of robots,
peace and love is the new motto

Try day you read me
when my eyes managed to inspire you
you wrote the first poem and you blew me...
But the password is peace and love.

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un comentariu